Chio devine sponsor oficial al Echipei Naționale de Fotbal a României.
Sursa poza si informatii: svnews.ro
Chio, brandul de snack-uri sărate, a devenit primul brand din România care susține oficial Echipa Națională de Fotbal, în urma unui parteneriat semnat cu Federația Română de Fotbal. Această colaborare subliniază angajamentul Chio de a fi alături de români în momentele care trezesc cele mai puternice emoții.
Marian Chiracheș, Head of Marketing Intersnack România & Bulgaria, a declarat că fotbalul reprezintă o sursă de emoție pură, iar Chio va fi alături de suporteri în toate aceste momente, împărtășind aceleași trăiri și aceeași energie care îi unesc timp de 90 de minute și dincolo de ele.
Mihai Ciurtin, Director General Intersnack România & Bulgaria, a subliniat că acest parteneriat aduce împreună două elemente familiare românilor – fotbalul și snack-urile sărate – prin valorile comune pe care le împărtășesc: pasiunea, autenticitatea și implicarea.
Răzvan Burleanu, Președintele Federației Române de Fotbal, a exprimat bucuria pentru parteneriatul cu Chio, un brand cu tradiție și o prezență puternică pe piața locală, care aduce laolaltă milioane de români prin fotbal, generând emoții unice și momente de neuitat.
Acest parteneriat marchează un moment important pe piața locală și reflectă dorința Chio de a construi asocieri care contează cu adevărat pentru consumatorii români, susținând performanța în business și mândria locală.